Durf te kiezen voor
Strategie & communicatie
Marketing- en communicatiestrategie
Creatie met een plan
Er is een verschil tussen charme en schoonheid. Dat een bureau iets moois maakt, dat mag je verwachten. Maar heeft het ook charme? Blijft het interessant? Keer je terug? Dat lukt alleen als je dieper durft te duiken. Het is het plan achter onze campagnes en producten dat ze echt effectief maakt. Daarmee charmeren we. Dat is de marketing- en communicatiestrategie.
Hoe komen we bij die marketingstrategie? Door te durven vragen. Want die ene advertentie in de krant, is dat wel echt wat je wilt? Zit de doelgroep niet veel meer online? En komt je boodschap eigenlijk wel overeen met je doel?
Vanuit het volledige plaatje kijken we naar de opdracht. We sparren over het doel en hoe we dat kunnen bereiken. We bepalen de doelgroep en waar die te vinden is. Kortom, we maken de marketing- en communicatiestrategie compleet.
Pas dan maken wij precies wat jij nodig hebt, want pas dan schieten we met scherp. We maken wat je van tevoren nooit gedacht had. Wat je nooit gedurfd had. Maar wat nu zo logisch lijkt. Met de juist geplaatste knipoog en perfect getimede luchtkus weten wij jouw klanten te verleiden.
Zij durfden het al aan
Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.
Durf eens een andere dienst
Wie durft?
Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is.
