Durf te kiezen voor
Blogs & social media
Social media strategie
Een merk dat ademt
Blogs en social media zijn een bijzondere vorm van marketing en strategie. Waar je bij de meeste advertenties in één kort moment zoveel mogelijk aandacht probeert te vangen, probeer je met een social media strategie juist relaties op te bouwen, volgers te krijgen, bereik genereren. 1 post is geen post. De kracht zit hem in de duur.
Dat heeft twee gevolgen:
- Een social media strategie kost tijd, veel meer tijd dan je van een ‘simpele’ post of blog zou verwachten. Om de potentie van blogs en social media te benutten moet je namelijk actief zijn en een lange adem hebben.
- Je adem is niet alleen lang, hij is van jou. Mensen volgen je niet voor je schreeuwende ‘BESTEL NU!’. Ze volgen jou om waar je voor staat.
Wij helpen je jouw stem te vinden en dragen hem vervolgens graag voor je uit. Ben jij een expert met een mening? Een betrokken werkgever? Een idealist met een knipoog? Samen zorgen we dat jouw merk ademt.
Social media campagne
De klanten die jou niet zoeken
Er is nog een manier om sociale media in te zetten: als campagne, door te adverteren in de comfortzone. Je bereikt mensen in hun meest ontspannen moment, in hun zelfgemaakte bubbel, wanneer ze eigenlijk helemaal niet op zoek zijn naar jouw product.
Dat betekent dat je met jouw social media campagne een enorme hoeveelheid mensen kunt bereiken op een intieme plek, dichter bij dan met elk ander medium. Maar het vergt ook de nodige overtuigingskracht om ze uit hun ontspanning te halen. Je moet hen verleiden toch actie te ondernemen. Laten wij nou net experts zijn in die verleiding!
Zij durfden het al aan
Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.
Durf eens een andere dienst
Wie durft?
Durf jij een sparringpartner als marketeer te kiezen?
Laten we kennismaken.
Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, maar soms wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij natuurlijk ook. Gelukkig hebben wij daar het perfecte ‘water’ voor!
