Durf te kiezen voor

Drukwerk & magazines

Tijd voor diepgang

Soms wil je gewoon wat meer uitleggen, wat meer laten zien dan alleen een schreeuw om aandacht in een advertentie. Verleiding heeft soms wat tijd en rust nodig, dus hoe verleid je jouw potentiële klant om die tijd te nemen?

Het korte antwoord: met drukwerk. De kracht van een fysiek product blijft bestaan, ondanks alle online bombardementen (of juist dankzij). Als je iets in je handen hebt, neem je het mee, je gaat ermee zitten. Zelfs als je het meteen naar het oud papier brengt, blijft je oog er even op hangen.

Of het nu gaat om een productbrief, flyer, relatiemagazine of personeelsblaadje – met drukwerk maken wij ruimte voor de verleiding. Met aantrekkelijke visuals en ronkende teksten overtuigen wij de lezer om nog even te blijven hangen, om toch nog een alinea of pagina verder te lezen. We zetten alles overzichtelijk op een rijtje of we gaan zelfs verder de diepte in. We brengen jouw expertise onder het voetlicht en laten de mens achter het werk zien. Wie wil daar nou niet meer over weten?

Zij durfden het al aan

Evertshuis

Het Evertshuis in Bodegraven is veel meer dan een theater, het is een bruisend dorpshuis waar kunst en cultuur samenkomen. Daar hoort een moderne, aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke website bij. Laat dat maar aan ons over.

blank
Humanitas Midden-Holland

De vereniging Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. Vrijwilligers zijn cruciaal voor de organisatie om goed te functioneren, maar ze zijn wel schaars. Het is aan ons om Humanitas MH te profileren, bestaande vrijwilligers te informeren en werkzaamheden van Humanitas MH onder de aandacht te brengen bij potentiële vrijwilligers.

blank
Lansigt

Lansigt Accountants en Belastingadviseurs wil met een tweemaal per jaar verschijnend relatiemagazine (Sigt) zijn klanten inspireren om voorop te lopen. Lansigt wordt gepositioneerd als de aanjager daarvan.

blank
Miereakker en Westplein

In een tijd waarin online shoppen makkelijker is dan ooit, heeft het winkelend publiek soms een steuntje in de rug nodig om lokaal te shoppen. Winkelcentra Miereakker en Westplein in Reeuwijk waren enthousiast over ons idee voor Taart in de Straat.

blank
OPBR Duurzaam

Het doel van OPBR Duurzaam is duidelijk: Gemeente Bodegraven-Reeuwijk duurzaam maken. De organisatie focust zich op de verduurzaming van bedrijven binnen de gemeente. Wij dragen een steentje bij aan dit doel door regelmatig een symposium te organiseren, zodat duurzaam ondernemen onder de aandacht gebracht wordt.

blank
Biowinkel Gouda

Biowinkel Gouda was op zoek naar nieuwe klanten. Na een gerichte actie in een normaal gesproken ongericht medium hebben nieuwe klanten al meerdere keren de Biowinkel bezocht.

blank
#Normaal​over​Drugs

Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.

Durf eens een andere dienst

Wie durft?

Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is. 

durven-lifeguard