Durf te kiezen voor
Huisstijl & design
Verliefd op het eerste gezicht
Het is de allereerste indruk die jij maakt. De blik van een nietsvermoedende potentiële klant kruist jouw aangezicht, volgt de vloeiende lijnen, de scherpe hoeken en de verleidende rondingen van jouw logo en typografie. Wat wil jij dat de klant denkt – of beter nog, voelt? Daar gaan wij naar op zoek.
Om jouw klanten te verleiden met een indrukwekkend ontwerp, moeten we eerst jou leren kennen. En wij durven te vragen. Wat maakt jouw organisatie bijzonder? Wat onderscheidt jou van je concurrenten? Pas met het complete plaatje gaan wij naar de tekentafel, want pas dan schetsen we met scherp.
We maken wat je van tevoren nooit gedacht had. Wat je nooit gedurfd had. Maar wat nu zo logisch lijkt. Met de juist geplaatste penseelstreek en het perfect geïntegreerde vormenspel weten wij jouw klanten te verleiden.
Zij durfden het al aan
Pool West is een invalpool voor leraren in het basisonderwijs. De stichting werkt op non-profit basis voor ruim 250 basisscholen. In een overspannen arbeidsmarkt, moet de stichting opboksen tegen de vele commerciële uitzendbureaus. Terwijl het lerarentekort de pan uit rijst, hoopt Pool West naam te maken als uitzender van invalleerkrachten zonder winstoogmerk.
Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.
Durf eens een andere dienst
Wie durft?
Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is.