Durf te kiezen voor

Online & offline campagnes

Marketingcampagnes in print én online

Een crossmediaal net

Wij maken allround marketingcampagnes. Tekst en beeld, digitaal en print, socials en longform – we hebben het allemaal in huis. En dat is onze kracht: een bundeling van talenten, integrale marketingcampagnes waarin online én offline middelen worden meegenomen. Alles onder één dak en met één plan.

En dat is belangrijk. Want met het brede net van een crossmediale campagne kun je alle vissen vangen. Rijdt iemand langs een snelwegreclame, dan pakt die niet gelijk zijn telefoon erbij om je website op te zoeken. Scrollt iemand voorbij je online advertentie, dan heeft die hem waarschijnlijk niet eens gezien op zoek naar de volgende persoonlijke post.

Maar ziet iemand beide uitingen, dan gaat er een lichtje aan in de hersenen. Herkenning werkt daar als een rode lap op een stier. Ervaringen van verschillende plekken en momenten worden aan elkaar gekoppeld. En reken maar dat die klant op jouw marketingcampagne klikt.

Zij durfden het al aan

Humanitas Midden-Holland

De vereniging Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. Vrijwilligers zijn cruciaal voor de organisatie om goed te functioneren, maar ze zijn wel schaars. Het is aan ons om Humanitas MH te profileren, bestaande vrijwilligers te informeren en werkzaamheden van Humanitas MH onder de aandacht te brengen bij potentiële vrijwilligers.

blank
Miereakker en Westplein

In een tijd waarin online shoppen makkelijker is dan ooit, heeft het winkelend publiek soms een steuntje in de rug nodig om lokaal te shoppen. Winkelcentra Miereakker en Westplein in Reeuwijk waren enthousiast over ons idee voor Taart in de Straat.

blank
Pool West

Pool West is een invalpool voor leraren in het basisonderwijs. De stichting werkt op non-profit basis voor ruim 250 basisscholen. In een overspannen arbeidsmarkt, moet de stichting opboksen tegen de vele commerciële uitzendbureaus. Terwijl het lerarentekort de pan uit rijst, hoopt Pool West naam te maken als uitzender van invalleerkrachten zonder winstoogmerk.

blank
Energie​coöperatie Bodegraven-Reeuwijk

De Energiecoöperatie Bodegraven-Reeuwijk kwam bij ons met de vraag voor een ledenwervingscampagne. Wat hield een lidmaatschap in? Tsja… Daar kon eigenlijk ook wel wat duidelijkheid in worden geschapen! Dus we begonnen bij het begin.

blank
Biowinkel Gouda

Biowinkel Gouda was op zoek naar nieuwe klanten. Na een gerichte actie in een normaal gesproken ongericht medium hebben nieuwe klanten al meerdere keren de Biowinkel bezocht.

blank
MASS Events

Evenementenorganisator Mass Events organiseerde op korte termijn (3 maanden) een nieuw meerdaags festival in Gouda met muziek, eten en cultuur. Ondanks de drukbezette festivalagenda wisten duizenden bezoekers Gouda Open Air te vinden.

blank
#Normaal​over​Drugs

Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.

Durf eens een andere dienst

Wie durft?

Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is. 

durven-lifeguard