Durf te kiezen voor

Strategie & communicatie

Marketing- en communicatiestrategie

Creatie met een plan

Er is een verschil tussen charme en schoonheid. Dat een bureau iets moois maakt, dat mag je verwachten. Maar heeft het ook charme? Blijft het interessant? Keer je terug? Dat lukt alleen als je dieper durft te duiken. Het is het plan achter onze campagnes en producten dat ze echt effectief maakt. Daarmee charmeren we. Dat is de marketing- en communicatiestrategie.

Hoe komen we bij die marketingstrategie? Door te durven vragen. Want die ene advertentie in de krant, is dat wel echt wat je wilt? Zit de doelgroep niet veel meer online? En komt je boodschap eigenlijk wel overeen met je doel?

Vanuit het volledige plaatje kijken we naar de opdracht. We sparren over het doel en hoe we dat kunnen bereiken. We bepalen de doelgroep en waar die te vinden is. Kortom, we maken de marketing- en communicatiestrategie compleet.

Pas dan maken wij precies wat jij nodig hebt, want pas dan schieten we met scherp. We maken wat je van tevoren nooit gedacht had. Wat je nooit gedurfd had. Maar wat nu zo logisch lijkt. Met de juist geplaatste knipoog en perfect getimede luchtkus weten wij jouw klanten te verleiden.

Zij durfden het al aan

Humanitas Midden-Holland

De vereniging Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. Vrijwilligers zijn cruciaal voor de organisatie om goed te functioneren, maar ze zijn wel schaars. Het is aan ons om Humanitas MH te profileren, bestaande vrijwilligers te informeren en werkzaamheden van Humanitas MH onder de aandacht te brengen bij potentiële vrijwilligers.

blank
Lansigt

Lansigt Accountants en Belastingadviseurs wil met een tweemaal per jaar verschijnend relatiemagazine (Sigt) zijn klanten inspireren om voorop te lopen. Lansigt wordt gepositioneerd als de aanjager daarvan.

blank
Miereakker en Westplein

In een tijd waarin online shoppen makkelijker is dan ooit, heeft het winkelend publiek soms een steuntje in de rug nodig om lokaal te shoppen. Winkelcentra Miereakker en Westplein in Reeuwijk waren enthousiast over ons idee voor Taart in de Straat.

blank
OPBR Duurzaam

Het doel van OPBR Duurzaam is duidelijk: Gemeente Bodegraven-Reeuwijk duurzaam maken. De organisatie focust zich op de verduurzaming van bedrijven binnen de gemeente. Wij dragen een steentje bij aan dit doel door regelmatig een symposium te organiseren, zodat duurzaam ondernemen onder de aandacht gebracht wordt.

blank
Pool West

Pool West is een invalpool voor leraren in het basisonderwijs. De stichting werkt op non-profit basis voor ruim 250 basisscholen. In een overspannen arbeidsmarkt, moet de stichting opboksen tegen de vele commerciële uitzendbureaus. Terwijl het lerarentekort de pan uit rijst, hoopt Pool West naam te maken als uitzender van invalleerkrachten zonder winstoogmerk.

blank
Energie​coöperatie Bodegraven-Reeuwijk

De Energiecoöperatie Bodegraven-Reeuwijk kwam bij ons met de vraag voor een ledenwervingscampagne. Wat hield een lidmaatschap in? Tsja… Daar kon eigenlijk ook wel wat duidelijkheid in worden geschapen! Dus we begonnen bij het begin.

blank
MASS Events

Evenementenorganisator Mass Events organiseerde op korte termijn (3 maanden) een nieuw meerdaags festival in Gouda met muziek, eten en cultuur. Ondanks de drukbezette festivalagenda wisten duizenden bezoekers Gouda Open Air te vinden.

blank
#Normaal​over​Drugs

Het huidige drugsbeleid behaalt niet de gestelde doelen voor volksgezondheid en veiligheid, zo zag onze klant Jochem Janssen, maar de politiek beweegt (nog) niet. Met de campagne #NormaaloverDrugs hebben we een serieuze speler gecreëerd in het maatschappelijk veld dat zich met drugsbeleid bezighoudt die het debat gaande houdt.

Durf eens een andere dienst

Wie durft?

Soms laat je je verleiden een sprong in het diepe te wagen, een andere keer wil je het water eerst even testen. Dat snappen wij. Kom anders eerst even samen met ons langs het zwembad zitten en neem met ons je vragen door. Dan vertellen wij je hoe onze aanpak is. 

durven-lifeguard