Waar ga jij vandaag van genieten?
Wij verzorgden we de rebranding van de leukste biologische supermarkt die wij kennen. Céline Brugman zegde de franchiseformule vaarwel en volgt vanaf mei 2020 haar eigen koers. De rebranding was een ontzettend leuke klus, vooral omdat we vanaf het begin erbij betrokken waren. We dachten mee over de nieuwe naam, ontwierpen het logo en bedachten de slogan. Ook in de winkel vind je diverse elementen waarover we meedachten. En ja, ook wij zijn superblij dat Céline de prachtige groene tegels in haar winkel zo’n mooie, prominente plaats geeft.
Bij de opening voerden we een bescheiden, corona-proof, openingscampagne met buitenreclame. Nu de winkel is opgeleverd droogt het werk gelukkig niet op. Bij de consumentenacties zijn we nog steeds betrokken: spaarkaarten, posters, advertenties, narrowcastingbeelden en noem maar op. Dus, waar ga jij vandaag van genieten? Nou, in elk geval van het werk dat we voor Biowinkel mogen opleveren. Dat smaakt naar meer!