Mag ik je aandacht?
Schrijf een blog, of nee, maak een vlog! Adverteer op Facebook, of nee, beter op Instagram – of toch Google Adwords? Buitenreclame, advertenties in Kijk op Bodegraven-Reeuwijk, folders verspreiden, meer e-mailings? Pff, hoe weet je wat voor jou werkt?
Welk reclamekanaal je ook kiest, in alle gevallen geldt dat je de aandacht snel moet zien te pakken. Jouw reclame moet meteen raak zijn. Je laat voorbijgangers, lezers en websitebezoekers een moment stoppen met waar ze mee bezig zijn. Ze fronsen hun wenkbrauwen en kijken nog eens. Je hebt hun aandacht, nu laten ze zich verleiden. De vraag is hoe en waar je je (potentiële) klant kunt verleiden? Het antwoord ligt besloten in de combinatie van sterke punten, doelgroep en boodschap. Een combinatie die alléén voor jou zo geldt. Dit is één reden waarom die drie elementen zo belangrijk zijn: ze bepalen de mix van middelen. Hiermee heb je de sleutel in handen tot een effectieve reclamecampagne.
De klanten van Graficelly zijn bedrijven en non-profit organisaties die beseffen dat hoe mooi en goed hun product of verhaal ook is, je niemand kunt dwingen om het af te nemen. Je kunt ze er wel toe verleiden.
Hebben we jouw aandacht? Laten we kennismaken. Bel Elly de Knikker op 0182-399264 of mail naar elly@graficelly.nl.